Yrittäjä

Moi! Nimeni on Ida-Maria Tyyskä ja olen tehnyt töitä verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin parissa yli 10 vuotta. Olen työskennellyt konsulttina mm. teleoperaattorin, ammattiliiton ja pankin verkkopalveluiden parissa sekä työntekijänä Polar Electrolla sekä Rukan & Pyhän hiihtokeskuksissa ja Ski-Inn majoituksen parissa. Asiakkaitani ovat esimerkiksi vaatebrändi, juhlatarvikekauppa ja liikuntavälineiden valmistaja.

Parhaan tuloksen saamiseksi otan huomioon koko asiakaspolun ja yrityksen strategian, enkä erikoistu pelkästään yhteen digitaalisen markkinoinnin ja myynnin osa-alueeseen.

Joitakin saavutuksiani:

  • Lähes 8 numeroinen verkkokaupan myynnin kasvu vuodessa.
  • Vakiintuneen verkkokaupan myynnin tuplaaminen puolessa vuodessa.
  • Harrasteblogin kasvattaminen nollasta 50 000 kuukausittaiseen käyntiin kahdessa vuodessa hakukoneoptimoitujen sisältöjen avulla.
  • Automaattinen sähköposti­markkinointi­kampanja, jonka avausprosentti on yli 75%, kun > 51 000 sähköpostia oli lähetetty.

Asiakaslupaukseni

  • Otamme vain sen verran asiakkaita, että pystymme olemaan nopeasti ja helposti saavutettavissa.
  • Saat meiltä näkemystä liiketoimintasi kehittämiseen ja markkinointiin etkä ainoastaan mainonnan teknistä toteuttamista.
  • Kerromme selkosuomella, miten mikäkin toimenpide on vaikuttanut myyntiin emmekä puhu ainoastaan mainosnäytöistä ja klikkihinnoista.
  • Kaikki keinot ovat käytössä eikä esimerkiksi uusien mainoskanavien kokeilusta tule lisämaksua.
  • Toimimme läpinäkyvästi. Emme yritä kaunistella lukuja ja meitä kiinnostaa myynnin kasvu kokonaisuudessaan pelkkien kosmeettisten mittareiden sijaan.
  • Emme ole mustasukkaisia omasta osaamisestamme. Opetamme mielellämme yrityksen omaa henkilökuntaa esimerkiksi pyörittämään mainontaa tai tekemään hakukoneoptimointia.

In the Middle of Nowhere

Toimisto sijaitsee keskellä ei mitään Sallassa, mutta asiakkaitani on ympäri Suomen ja toimimme pääasiassa etänä.

Lapin elinvoimaisuus on lähellä sydäntäni, joten erityisen mielelläni autan lappilaisia yrittäjiä ja yrityksiä.

7 keinoa, joilla kasvatat verkkokauppasi myyntiä

Vinkkejä kävijämäärän, keskioston ja konversioasteen kasvattamiseen.