Palvelut

Autamme brändejä ja maahantuojia mainonnan tuoton parantamisessa sekä myymään enemmän omassa verkkokaupassa.

Haluatko tietää, miten lähtisimme kasvattamaan myyntiäsi?

  • Kaipaatko verkkokauppasi ja tuotteidesi markkinointiin näkemystä etkä ainoastaan mainonnan teknistä toteuttamista?
  • Haluatko verkkokauppasi myynnin selkeään kasvuun, mutta nykyinen digitoimistosi puhuu vain klikkihinnoista ja mainosten näyttökerroista?
  • Haluatko olla vähemmän riippuvainen jälleenmyyjistä ja panostaa enemmän omiin myyntikanaviin?
  • Haluatko markkinointiin avuksesi yrittäjän, joka on helposti tavoitettavissa, ymmärtää liiketoimintaa ja osaa selittää asiat, niin että sinäkin ymmärrät?
  • Haluatko saada talon sisään vahvempaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista, koska et koe saavasi toimistoilta vastinetta rahalle?

Miten verkkokaupan myynnin saa kasvuun?

Nykyään on suhteellisen helppo löytää mainonnan tekijöitä, joilla on hyvä tekninen osaaminen mainosalustasta, mutta huolestuttavan moni heistä ei ole sisäistänyt sitä, että mikään kikka tai kohdennus ei toimi, jos mainos ei puhuttele kohderyhmää, tuotteen hinta on pielessä tai verkkokauppa ei vakuuta ostajaa.

Otamme huomioon koko myynnin putken aina kohderyhmän ymmärtämisestä asiakasuskollisuuden parantamiseen niin että mainosrahoille ja markkinointiin käytetylle ajalle saadaan paras mahdollinen tuotto. Hoidamme myös mainonnan teknisen pyörittämisen useiden verkkokauppojen tuomalla ammattitaidolla.

Kohderyhmä ja kilpailutilanne

Markkinoinnin ja mainonnan suunnittelu lähtee liikkeelle siitä, kenelle haluat myydä ja mitkä ovat juuri sinun verkkokauppasi ja tuotteidesi kilpailuedut kohderyhmäsi silmissä.

Liikenteen hankkiminen

Kun kohderyhmä on selvillä, mietimme mistä heidät voi tavoittaa sekä minkälainen sisältö saa heidät reagoimaan tai tekemään ostopäätöksen.

Kävijöitä verkkokauppaan voi hankkia esimerkiksi mainonnalla, hakukoneoptimoinnilla, yhteistyökumppaneiden kautta tai affiliate-markkinoinnilla.

Konversioasteen parantaminen

Voi olla, että verkkokaupassasi on paljon kävijöitä, mutta syystä tai toisesta heistä vain pieni prosentti ostaa.

Konversio-optimoinnilla varmistetaan, että verkkokauppasi johdattaa hankittuja kävijöitä mahdollisimman tehokkaasti ostamiseen.

Keskioston ja asiakkaan arvon kasvattaminen

Mitä isomman ostoksen asiakas tekee kerrallaan, sitä helpompi esimerkiksi mainonta on saada kannattavaksi. Olemassa oleville asiakkaille markkinoiminen on myös edullisempaa kuin täysin uusien asiakkaiden hankkiminen.

Jatkuva optimointi ja testaus

Tuottoisin tapa markkinoida ja mainostaa löytyy aktiivisella testaamisella. Joskus pelkästään yksittäisen kuvan tai lauseen vaihtaminen saattaa tuplata mainonnan tehon.

Asiakaslupauksemme

  • Otamme vain sen verran asiakkaita, että pystymme olemaan nopeasti ja helposti saavutettavissa.
  • Saat meiltä näkemystä liiketoimintasi kehittämiseen ja markkinointiin etkä ainoastaan mainonnan teknistä toteuttamista.
  • Kerromme selkosuomella, miten mikäkin toimenpide on vaikuttanut myyntiin emmekä puhu ainoastaan mainosnäytöistä ja klikkihinnoista.
  • Kaikki keinot ovat käytössä eikä esimerkiksi uusien mainoskanavien kokeilusta tule lisämaksua.
  • Toimimme läpinäkyvästi. Emme yritä kaunistella lukuja ja meitä kiinnostaa myynnin kasvu kokonaisuudessaan pelkkien kosmeettisten mittareiden sijaan.
  • Emme ole mustasukkaisia omasta osaamisestamme. Opetamme mielellämme yrityksen omaa henkilökuntaa esimerkiksi pyörittämään mainontaa tai tekemään hakukoneoptimointia.

Usein kysytyt kysymykset

Ennen tarjouksen antamista teemme aina ilmaisen lähtötilanteen analyysin, jonka yhteydessä voit myös kysyä lisätietoja palvelusta.

Teemme töitä kaikenkokoisten yritysten kanssa.

Teemme ilmaisen lähtötilanteen analyysin, jonka jälkeen pystymme kertomaan sinulle tarkan hinnan.

Palvelu räätälöidään kunkin verkkokaupan tilanteeseen ja budjettiin sopivaksi. Se voi sisältää esimerkiksi hakukoneoptimointia, mainostilien optimoimista, mainosmateriaalien tuottamista ja tuotekuvausten optimointia, markkinointitiimin mentorointia ja datan analysointia.

Roolimme voi olla mentoroiva tai meille voi myös ulkoistaa markkinoinnin täysin.

Haluatko tietää, miten lähtisimme kasvattamaan myyntiäsi?

  • Palvelumme pariin pääsee ainoastaan ilmaisen auditoinnin kautta, koska haluamme ottaa mukaan vain sellaisia yrityksiä, joille uskomme saavamme merkittäviä tuloksia aikaan.
  • Kartoitus sisältää lyhyen haastattelun sekä mainostilien auditoinnin ja kevyen analyysin myynnin lähteistä ja kehittymisestä.
  • Kartoituksen jälkeen kerromme sinulle, minkälaisia toimenpiteitä kannattaa tehdä, jotta pääsette tavoitteisiinne ja mikä tällaisen työn kustannus ja kesto tulee olemaan.
  • Analyysi ei sido mihinkään ja voit pyytää sitä lähettämällä alla olevan lomakkeen.