Palvelut
Autamme kasvuhakuisia verkkokauppoja, brändejä ja maahantuojia mainonnan tuoton parantamisessa sekä verkkokaupan skaalaamisessa.
Haluatko tietää, miten lähtisimme kasvattamaan myyntiäsi?
Miten verkkokaupan myynnin saa kasvuun?
Nykyään on suhteellisen helppo löytää mainonnan tekijöitä, joilla on hyvä tekninen osaaminen mainosalustasta, mutta huolestuttavan moni heistä ei ole sisäistänyt sitä, että mikään kikka tai kohdennus ei toimi, jos mainos ei puhuttele kohderyhmää, tuotteen hinta on pielessä tai verkkokauppa ei vakuuta ostajaa.
Otamme huomioon koko myynnin putken aina kohderyhmän ymmärtämisestä asiakasuskollisuuden parantamiseen niin että mainosrahoille ja markkinointiin käytetylle ajalle saadaan paras mahdollinen tuotto. Hoidamme myös mainonnan teknisen pyörittämisen useiden verkkokauppojen tuomalla ammattitaidolla.
Kohderyhmä ja kilpailutilanne
Markkinoinnin ja mainonnan suunnittelu lähtee liikkeelle siitä, kenelle haluat myydä ja mitkä ovat juuri sinun verkkokauppasi ja tuotteidesi kilpailuedut kohderyhmäsi silmissä.
Liikenteen hankkiminen
Kun kohderyhmä on selvillä, mietimme mistä heidät voi tavoittaa sekä minkälainen sisältö saa heidät reagoimaan tai tekemään ostopäätöksen.
Kävijöitä verkkokauppaan voi hankkia esimerkiksi mainonnalla, hakukoneoptimoinnilla, yhteistyökumppaneiden kautta tai affiliate-markkinoinnilla.
Konversioasteen parantaminen
Voi olla, että verkkokaupassasi on paljon kävijöitä, mutta syystä tai toisesta heistä vain pieni prosentti ostaa.
Konversio-optimoinnilla varmistetaan, että verkkokauppasi johdattaa hankittuja kävijöitä mahdollisimman tehokkaasti ostamiseen.
Keskioston ja asiakkaan arvon kasvattaminen
Mitä isomman ostoksen asiakas tekee kerrallaan, sitä helpompi esimerkiksi mainonta on saada kannattavaksi. Olemassa oleville asiakkaille markkinoiminen on myös edullisempaa kuin täysin uusien asiakkaiden hankkiminen.
Jatkuva optimointi ja testaus
Tuottoisin tapa markkinoida ja mainostaa löytyy aktiivisella testaamisella. Joskus pelkästään yksittäisen kuvan tai lauseen vaihtaminen saattaa tuplata mainonnan tehon.
Asiakaslupauksemme
Usein kysytyt kysymykset
Ennen tarjouksen antamista teemme aina ilmaisen lähtötilanteen analyysin, jonka yhteydessä voit myös kysyä lisätietoja palvelusta.